NewbeginningtoaBetterlife

Heej va kuul att du hittade till min blogg! i min blogg skriver jag om mitt liv, kompisar osv. Jag älskar att fota så ni får se mycket fina bilder också när ni läser ha det bra! Sofia(Sassa)

Jobbigt!

Publicerad 2012-06-17 19:58:42 i Allmänt

Vilken skit dag idag :(! regnat typ hela dagen och just det! det som rubriken menar är att
jag skrev nyss ett jättelångt inlägg men försvann! aja så är det men igår så åkte min bästis till österrike! :( men vi ska höras när hon kmr hem sen :D men imorrn kmr Emmy hit det blir kul! men idag så åkte jag till Heron city när det regnar, så ska man passa på XD. Köpte en
pilbåge :P Det är kul att hålla på med på landet eftersom i sommar kmr det massa kompisar till mig till landet vi ska ha så roligt! :) vi kmr gå och bada och så :)
just det har funderat på att klippa mig eller mer exakt ska göra en sidecut :D<3 ni får en bild hur jag har tänkt mig ungefär hur det ska se ut :)
Så kmr det se ut sen :) ska lägga mig nu och titta på tv men uppdaterar imorrn igen ha det så bra så länge och kommentera om ni vill ha en ny frågestund! :) KRAMIZZ
//Sassa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela