NewbeginningtoaBetterlife

Heej va kuul att du hittade till min blogg! i min blogg skriver jag om mitt liv, kompisar osv. Jag älskar att fota så ni får se mycket fina bilder också när ni läser ha det bra! Sofia(Sassa)

SOMMARLOV!<3

Publicerad 2012-06-13 21:38:49 i Allmänt

Jaa! idag slutade jag skolan så jävla skönt så mycke som har hänt det här året så det är sjukt!
Aja nu sitter jag vid datan och typ chillar imorrn ska jag inte typ göra nånting är så
MOBBAD! HAHAHAHA  nää då men ska försöka gå på bio nån gång nästa vecka om det regnar?
man vill ju inte gå när det är soligt och så XD men ja i sommar ska jag chilla på landet
och ha pyamasparty typ men mina bästisar PUSS ÄLSKAR ER ni är bäst<3 (hoppas ni läser det också) XD Vi hörs imorrn puss!<3 Då ska jag berätta vad jag ska göra i helgen och så puuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela