NewbeginningtoaBetterlife

Heej va kuul att du hittade till min blogg! i min blogg skriver jag om mitt liv, kompisar osv. Jag älskar att fota så ni får se mycket fina bilder också när ni läser ha det bra! Sofia(Sassa)

Shoo!

Publicerad 2012-06-19 20:51:54 i Allmänt

Vill gärna lägga upp en video när jag sjunger! men jag är så dålig på att sjunga :/ så vet nt om det blir nåt?
men ni får säga till om ni vill det :) men nu sitter jag vid datan och trååkar igen :P haha som always
imorrn ska jag inte göra nånting :P ska nog vara med bästisen imorrn och typ dra till 4 sound
måste köpa nya gitarr strängar till gitarren :P HAHA de går alltid av man kanske är lite väl....
rockig när man spelar :P Aja uppdaterar imorrn istället förresten! måste ju säga vad jag gjorde idag
jag åkte till nacka forum och köpte ett par hörlurar (röda urbanears)
sen drog jag ut och joggade med Emmy en stund och sen kom mamma på att hon och pappa ville
fira 19 års äktenskap så då gick vi och åt jättegod mat! :)
Så nu kom jag nyss hem nice dag? hoppas ni har haft en fin dag uppdaterar imorrn istället
Puuss
//Sassa<333

Kommentarer

Postat av: greta

Publicerad 2012-07-01 21:17:21

lägg gärna upp en video när du sjunger, du är säkert jättebra!!! :) <3

Svar: skulle gärna göra det men har lite problem med datorn men gå in på mitt youtube konto som är SassaWasHere :D där har jag några videor med när jag sjunger
Sofia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela